Stoholm anker afgørelse fra Disciplinærudvalget

DBY Jyllands Disciplinærudvalg har som tidligere beskrevet besluttet, at kampen mellem Højslev St. og Stoholm den 17. april 2026 skal spilles om. Begrundelsen er en dommerfejl i forbindelse med et forkert udført straffespark til Højslev i det 47. minut ved stillingen 1-0 til Stoholm, der i øvrigt vandt kampen 2-0.

Helt grundlæggende mener fodboldformand Anders L. Jakobsen og  Stoholm, at kampens resultat skal stå ved magt. “Hvis resultatet mod vores forventning IKKE stadfæstes, hvilket vil være dybt urimeligt, så er det da ekstra urimeligt, at kampen skal spilles helt om. Så vil det eneste rimelige naturligvis være, at kampen genoptages efter 47 minutters spil og med stillingen 0-1 til Stoholm”, skriver Stoholm blandt andet.

Læs hele anken.

-hp

Guldsponsorer: